Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik weet dat ze ruim 3 ton voor Kerstens hebben ontvangen van PEC. Wellicht hebben ze daar een deel van geinvesteerd? Of hebben jullie zelfs meer ontvangen voor Hornkamp?
Grootste probleem voor hem gaat straks het verwachtingspatroon worden. Al jaren gezien als een supertalent en dat schept verwachtingen. Als ie straks het niveau van een Kluivert, Malen of Bergwijn haalt zal dat als een teleurstelling worden ervaren. Terwijl dat toch een heel behoorlijk niveau is.
Zeker, maar dan hoef je als jongen van 16 nog niet zo'n (door een PR-bureau ingestoken) dramatisch jankverhaal af te steken. Als het zogenaamd je droom was om voor Barca te spelen en zoveel liefde van de honderdduizenden fans gevoeld hebt dan blijf je toch gewoon? Hij kiest er zelf voor om te...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.