Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik snap niet dat als je vorig seizoen een heel jaar met praktisch dezelfde spelers als AZ heeft hebt kunnen werken, men er bij loopt alsof ze elkaar net 4 weken geleden voor het eerst gezien heeft. Je zou verwachten dat er toch nog wel wat automatismen van vorig seizoen in zitten.
Zal wel de schuld van John van de Brom zijn dat AZ zo matig speelt. Alles wat misging lag volgens menig AZ-fan aan John. Alles wat goed ging was dankzij wondertrainer Arne Slot.
Je oud penningmeester en mede partijoprichter royeren, betichten van fraude en diefstal. Die vervolgens gaat roepen dat degene die hem heeft weggestuurd ook gewoon kosten van de partij op vakantie ging een aangifte doet wegens smaad en laster. Ja, dat noem ik imploderen.
Als je die bal van Venema ziet, dan heeft dat heel weinig met 'mee zitten' te maken. Die moet er gewoon in, net als die twee ballen van Lonwijk er in moesten.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.