Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Toch een vervelend geintje dat je in 3 maanden geen vervanger voor Schwaab heb gekocht en je die Luckassen moet opstellen. Totaal geen overzicht bij die gelijkmaker dat er aan zijn kant een speler compleet vrijstond.
Lerra zou zelf ook wel weten dat de kans op degradatie met Sheffield aanzienlijk is. Wil hij zo'n moeilijke strijd tegen degradatie nog een keer, met het aannemelijke risico op een 4e degradatie?
Hoezo? Sadilek is schijnbaar het minst slechte alternatief op linksback. Bergwijn heeft vorig seizoen ook soms op 10 gespeeld en dat vervloekte blok voor de verdediging waar iedereen over zeurt stelt ie ook een keer niet op.
Als ie inzet toont zou ie op KKD niveau makkelijk mee moeten kunnen. Twijfel echter of ie het kan. Loopt er vaak lusteloos en onzichtbaar bij de laatste seizoenen. Zo'n houding in het veld wordt in Leeuwwarden ook niet gewaardeerd, tenzij ie er 25 maakt of zo.
Tsja deze rapper vindt het dan weer wel normaal om vrouwen 'kech' te noemen. Er zal vast ook wel een bordje hebben gehangen waar ik aanstoot aan zou hebben genomen. Moeten ze vooral doen. Maar goed we gaan hard de VS achterna met deze groep mensen vanwege hun agressieve houding een podium te geven.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.