Zoekresultaten

  1. Pascallovic

    Ons Europees voetbaltopic

    Toch een vervelend geintje dat je in 3 maanden geen vervanger voor Schwaab heb gekocht en je die Luckassen moet opstellen. Totaal geen overzicht bij die gelijkmaker dat er aan zijn kant een speler compleet vrijstond.
  2. Pascallovic

    Ons Europees voetbaltopic

    Jezus wat een prutsers. Hoe kan die zo vrij lopen?
  3. Pascallovic

    Ons Europees voetbaltopic

    Bruma gaat een topaankoop worden.
  4. Pascallovic

    Ons Europees voetbaltopic

    Hier hoef je echt niet tegen in de problemen te komen. Echt gunstig dat je niet tegen Olympiakos hoeft. Daar zit doorgaans nog wel een beetje pit in.
  5. Pascallovic

    Ons Europees voetbaltopic

    Kan die Sadilek ook iets anders dan schoppen?
  6. Pascallovic

    Ons Europees voetbaltopic

    Opvallend hoe mak men bij Basel die duels in ging. De PSV'ers waren drie keer veel gretiger.
  7. Pascallovic

    Ons Europees voetbaltopic

    Afellay die al jarenlang met blessures kampt en nog niet fit is, wordt de eerste aanvoerder en dan Rosario twee aanvoerder. Interessante keuzes.
  8. Pascallovic

    Ons Europees voetbaltopic

    Dan wordt het 0-3:p
  9. Pascallovic

    Ons Europees voetbaltopic

    Rosario als aanvoerder. Die snap ik dan weer niet.
  10. Pascallovic

    Oud-Feyenoorders

    Lerra zou zelf ook wel weten dat de kans op degradatie met Sheffield aanzienlijk is. Wil hij zo'n moeilijke strijd tegen degradatie nog een keer, met het aannemelijke risico op een 4e degradatie?
  11. Pascallovic

    Ons Europees voetbaltopic

    Hoezo? Sadilek is schijnbaar het minst slechte alternatief op linksback. Bergwijn heeft vorig seizoen ook soms op 10 gespeeld en dat vervloekte blok voor de verdediging waar iedereen over zeurt stelt ie ook een keer niet op.
  12. Pascallovic

    [Transfers] Buitenland

    https://www.ad.nl/transfer-talk/vincent-janssen-kiest-voor-mexicaans-avontuur-bij-monterrey~a374f39a/ Vincent Janssen gaat ballen in Mexico.
  13. Pascallovic

    Cambuur nieuws topic

    Als ie inzet toont zou ie op KKD niveau makkelijk mee moeten kunnen. Twijfel echter of ie het kan. Loopt er vaak lusteloos en onzichtbaar bij de laatste seizoenen. Zo'n houding in het veld wordt in Leeuwwarden ook niet gewaardeerd, tenzij ie er 25 maakt of zo.
  14. Pascallovic

    Voorbereiding 2019/2020

    Inderdaad.
  15. Pascallovic

    Ons Europees voetbaltopic

    Die zit op de bank, dus dan heeft Luckassen een makkie.
  16. Pascallovic

    Wielrennen

    Fuglsang eruit na een val.
  17. Pascallovic

    Ons Europees voetbaltopic

    Laten we Basel niet groter maken dan ze zijn. Daar is het ook onrustig met een selectie waarvan de helft een andere trainer wil.
  18. Pascallovic

    Voorbereiding 2019/2020

    Lekker bier met kunstgras korrels er in zuipen en dan heel hard KUT!!! roepen. Dat kan Eef wel.
  19. Pascallovic

    Bizar Nieuws

    Tsja deze rapper vindt het dan weer wel normaal om vrouwen 'kech' te noemen. Er zal vast ook wel een bordje hebben gehangen waar ik aanstoot aan zou hebben genomen. Moeten ze vooral doen. Maar goed we gaan hard de VS achterna met deze groep mensen vanwege hun agressieve houding een podium te geven.
  20. Pascallovic

    Wie er komt en wie we kwijt raken ofwel het AZ Transfertopic

    Feyenoord was van Eredivisie niveau en Clasie hobbelde daar anoniem in mee.
Bovenaan