Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Waar heb je dat gelezen? Op onzin.nl?
De opleiding blijft gewoon belangrijk, zullen altijd spelers als vd Beek, de Ligt etc uit voort blijven komen. Enige verschil is dat Ajax nu meer geld kan investeren op plekken waar ingekocht moet worden. En dat er naast opgeleide spelers ok aankopen bij...
Ik vond het teveel van hetzelfde. Ben er wel klaar mee.
Zat eergisteren the Handmaids tale te kijken, werd ik zeer aangenaam verrast met een buitengewoon lekker muziekje. Serie kan op slag niet meer stuk.
Met Helmond sport, Eindhoven, RKC, Roda, Mvv, Fortuna, VVV, NAC, Willem II en PSV zeker.
8 Belgische clubs, wie zit daar nou op te wachten? Raken de stadions nog leger.
Allemaal naar de kapper geweest of een proefabonnement op de Story genomen?
Het is ook geen wonder dat Feyenoord naar de kloten gaat, zelfs de fans zijn al pussys.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.