Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik denk dat Ajax thuis tegen LASK misschien zelfs wel gewoon 3 punten had gepakt. Hoewel die Frieser een dekselse spits blijft en Schlager een keeper uit de buitencategorie.
Ik had hem zonder poll gedaan omdat gevegt op vakx verlof was na Utrecht uit, maar er ist wieder da, dus speciaal voor gevegt een poll.
Geen dank, graag gedaan hoor.
Over twee weken dan maar die van Linz posten. Laat die van PSV dan maar zitten hoor dat boeit echt helemaal niemand.
Hopelijk houdt Linz het dicht met 11 man voor de goal en scoren ze uit hun enige kans zodat ze een verdiende zege boeken.
Al hoop ik voor stc dat Linz die kans mist en dat het...
Ik heb hem gevonden, beetje jammer dat stc hem niet even plaatst. Maar dat zie je meer bij Psv'ers, zijn niet heel sociale mensen. Itt Ajacieden die zo'n opstelling dan even delen als er zoveel belangstelling voor is.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.