Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nog steeds verbaast over een slechte eerste helft?
Het is niet goed, maar het is ook lastig voetballen tegen zo'n muur. Na rust tempo omhoog, winnen we gewoon met 1-0 en loopt ook erka de polonaise weer.
Eigenlijk niet, je was voor HSV, ze degradeerden. Je switch naar Bochum, nu staan die onderaan en staat HSV bovenaan.
Het lijkt er kortom niet heel erg op dat je geluk brengt.
Maar on topic, wat vond je van Duitsland-Nederland?
Vrijdag Trumans Water in Vera, over de 90's gesproken. Hebben ook een nieuwe plaat gemaakt. De gekte uit de 90's is weg, blijft er een prima plaat over.
Niet pers?, er zullen vast nog clubs zijn die uit bepaalde overwegingen niet op zondag willen spelen. Maar het zou leuker zijn als clubs de flexibiliteit hebben om samen te bepalen dat de wedstrijd ook wel op zondag gespeeld kan worden. Bijvoorbeeld clubs zoals waan die noemt of een club als VVG...
Inderdaad, wat een ongelooflijke graftak zeg. Wat een misselijk stuk verdriet. Wat een slecht naar leugenachtig stuk vreten.
Nou ja, wat een PVV'er dus.
Freddy 'Het Fenomeen' de Grooth is van Groninger Boys zondag (3B) naar Groninger Boys zaterdag (5D) gegaan.
Uit het verslag van Groninger Boys-DIO Groningen (10-2)
* Na 10 minuten was het wel raak Freddy de Grooth draaide zich goed vrij en schoof de bal achter de keeper van DIO.
* Freddy maakte...
Het blijft Liverpool, die krijgen straks een hele slechte periode waarin ze in 4 wedstrijden maar 1 punt pakken, gaat City er weer gewoon met de titel vandoor.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.