Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland

    Hoi erka. :heinz:
  2. Abubakari

    Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland

    Nog steeds verbaast over een slechte eerste helft? Het is niet goed, maar het is ook lastig voetballen tegen zo'n muur. Na rust tempo omhoog, winnen we gewoon met 1-0 en loopt ook erka de polonaise weer.
  3. Abubakari

    Die Adler

    Eigenlijk niet, je was voor HSV, ze degradeerden. Je switch naar Bochum, nu staan die onderaan en staat HSV bovenaan. Het lijkt er kortom niet heel erg op dat je geluk brengt. Maar on topic, wat vond je van Duitsland-Nederland?
  4. Abubakari

    Districtsbeker 2019-2020

    Het gaat er meer om dat ze nooit op het idee lijken te komen dat zondag ook een optie is.
  5. Abubakari

    Die Adler

    Gevegt is weer terug en de Mannschaft wint weer.
  6. Abubakari

    Muziek algemeen

    Vrijdag Trumans Water in Vera, over de 90's gesproken. Hebben ook een nieuwe plaat gemaakt. De gekte uit de 90's is weg, blijft er een prima plaat over.
  7. Abubakari

    Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland

    Zou ook wel leuk zijn, een derby der lage landen op het EK.
  8. Abubakari

    Districtsbeker 2019-2020

    Niet pers?, er zullen vast nog clubs zijn die uit bepaalde overwegingen niet op zondag willen spelen. Maar het zou leuker zijn als clubs de flexibiliteit hebben om samen te bepalen dat de wedstrijd ook wel op zondag gespeeld kan worden. Bijvoorbeeld clubs zoals waan die noemt of een club als VVG...
  9. Abubakari

    Muziek algemeen

    Ken ik, waren dit jaar in Vera, wel okay maar ik vind het niet geweldig.
  10. Abubakari

    R.I.P Topic

    https://www.youtube.com/watch?v=josXy65dQI8
  11. Abubakari

    The Jukebox

    Beware of Mr. Baker.
  12. Abubakari

    Binnenlandse politiek

    Inderdaad, wat een ongelooflijke graftak zeg. Wat een misselijk stuk verdriet. Wat een slecht naar leugenachtig stuk vreten. Nou ja, wat een PVV'er dus.
  13. Abubakari

    Oranje Leeuwinnen

    Hoezo? Ik zie op teletekst bijna 24.000 toeschouwers.
  14. Abubakari

    District Noord

    Freddy 'Het Fenomeen' de Grooth is van Groninger Boys zondag (3B) naar Groninger Boys zaterdag (5D) gegaan. Uit het verslag van Groninger Boys-DIO Groningen (10-2) * Na 10 minuten was het wel raak Freddy de Grooth draaide zich goed vrij en schoof de bal achter de keeper van DIO. * Freddy maakte...
  15. Abubakari

    Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland

    En tegen die kleintjes ook vrijwel elke keer nipt in de slotfase met veel pijn en moeite met de hakken over de sloot gewonnen. WZOWZDB!
  16. Abubakari

    Premier League

    Het blijft Liverpool, die krijgen straks een hele slechte periode waarin ze in 4 wedstrijden maar 1 punt pakken, gaat City er weer gewoon met de titel vandoor.
  17. Abubakari

    KKD Speelronde 9: Wie wint de eerste periode?

    Gewoon lekker via de nacompetitie promoveren, lekker weer, paar volle huizen, veel bier drinken en weinig kut roepen.
  18. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Ah, ik zie dat Marinos eventueel de boel over kan nemen. Satyr bij Ajax, daar moet ik niet aan denken.
  19. Abubakari

    2019: Album releases

    Al is Red Hot Sand wel het absolute prijsnummer wat mij betreft. Maar die staat niet op you tube.
  20. Abubakari

    2019: Album releases

    Te gekke.
Bovenaan