Zoekresultaten

  1. gevegt

    Groep E

    10 10 10!!!
  2. gevegt

    Groep E

    Karl-Heinz Rummenigge.
  3. gevegt

    Groep E

    Hoppa!
  4. gevegt

    Groep C.

    Bij de BBC hebben ze ook een paar lui zitten die net iets te veel ballen hebben gekopt.
  5. gevegt

    Groep C.

    Dat is een d-sport. Het kijken niet waard
  6. gevegt

    Groep C.

    Ik versta er geen reet van. Kunnen die lui geen fatsoenlijk Engels?
  7. gevegt

    Groep C.

    Wat is dat?
  8. gevegt

    Groep C.

    Terechte uitslag. Op naar de volgende wedstrijd. Hup Haïti!
  9. gevegt

    Groep C.

    Heeft Marokko geen echte spits?
  10. gevegt

    WK Nieuws

    Vandaar dat de FIFA hem geselecteerd had.
  11. gevegt

    Het PSV transfertopic

    + 10 nu.
  12. gevegt

    Groep C.

    Saibari!
  13. gevegt

    Groep C.

    Het winnen van de Afrika Cup heeft daar geen invloed op?
  14. gevegt

    Groep C.

    Hup Marokko!
  15. gevegt

    Groep B

    Haha.
  16. gevegt

    Tv-topic

    Dat gelul over de warmte ben ik ook al spuugzat.
  17. gevegt

    WK Nieuws

    Waarschijnlijk de verkoper het mes op de keel gezet.
  18. gevegt

    WK Nieuws

    Dat lijkt me weer heel normaal.
  19. gevegt

    Groep B

    Toch nog 38.000 toeschouwers in het stadion.
  20. gevegt

    WK Nieuws

    Dat de bond hem dan nog mee wil nemen.
Bovenaan