Zoekresultaten

  1. gevegt

    Groep E

    Hup Elfenbeinkuste!
  2. gevegt

    [14 juni] Nederland - Japan

    Ze willen nog niet te kritisch zijn en Koeman lult toch maar wat.
  3. gevegt

    [14 juni] Nederland - Japan

    We kwamen onder druk en dan heb je niet zoveel aan Malen.
  4. gevegt

    [14 juni] Nederland - Japan

    Alleen als Kieft aan tafel zit, kijk ik naar het na lullen.
  5. gevegt

    [14 juni] Nederland - Japan

    Iets met Chinees en nummers?
  6. gevegt

    [14 juni] Nederland - Japan

    Op de Belg maakten ze grapjes over het notitieboekje zoals is hij een ober die de sushi bestellingen op neemt? Dat kan daar nog gewoon
  7. gevegt

    [14 juni] Nederland - Japan

    Niet verloren 👍
  8. gevegt

    [14 juni] Nederland - Japan

    Iedereen is twee koppen groter maar ja, verdedigen is ook een vak.
  9. gevegt

    [14 juni] Nederland - Japan

    Nu wordt het echt angsthazen voetbal
  10. gevegt

    [14 juni] Nederland - Japan

    Nou, daar gaan we...
  11. gevegt

    [14 juni] Nederland - Japan

    Ah, we mogen weer. Plop!
  12. gevegt

    [14 juni] Nederland - Japan

    Die speelt een prima wedstrijd.
  13. gevegt

    [14 juni] Nederland - Japan

    Allemaal lekker op twee meter verdedigen
  14. gevegt

    [14 juni] Nederland - Japan

    Hele goede kopbal.
  15. gevegt

    [14 juni] Nederland - Japan

    Dat is de taak van vd Ven.
  16. gevegt

    [14 juni] Nederland - Japan

    Gezien het speltempo moet het wel heel warm zijn.
  17. gevegt

    [14 juni] Nederland - Japan

    Even een drinkpauze. Plop!
  18. gevegt

    [14 juni] Nederland - Japan

    Hoe warm is het in het stadion?
  19. gevegt

    Groep E

    Randje buitenspel.
  20. gevegt

    Groep E

    Horst Hrubesch.
Bovenaan