Zoekresultaten

  1. gevegt

    Groep B

    Die zat er prima in.
  2. gevegt

    Filmpjes/linkjes van internet

    Makkelijk scoren.
  3. gevegt

    Groep L

    Beide.
  4. gevegt

    Groep L

    De var is snel en goed.
  5. gevegt

    Groep K

    Dan zouden ze weer een doeltrap moeten geven.
  6. gevegt

    Groep J

    3-0 Argentinië. Tevens de derde van Messi.
  7. gevegt

    Groep J

    En weer gaat de Algerijnse keeper in de fout na een afstandschot waarna Messi simpel kan scoren.
  8. gevegt

    Groep J

    Algerije heeft niet zo'n hele goede keeper en daardoor kan Messi van 20 meter scoren.
  9. gevegt

    WK Nieuws

    Of komt dat door al die roze schoenen?
  10. gevegt

    Groep G

    De tweede helft was best vermakelijk.
  11. gevegt

    Groep G

    Goede wissels door de coach
  12. gevegt

    Groep G

    Dat was geen beste eerste helft van België.
  13. gevegt

    Groep H

    Gefeliciteerd U.G.!
  14. gevegt

    R.I.P Topic

    Dat was toch wel een held.
  15. gevegt

    Groep H

    Kortom, een aanstormend talent.
  16. gevegt

    Groep H

    KV is nu al die morele winnaar.
  17. gevegt

    Groep H

    Hup KV!
  18. gevegt

    Groep E

    Hoppa!
  19. gevegt

    Groep E

    Wat mij betreft de leukste wedstrijd tot nu toe. Ook omdat ze op de Belg een anekdote over Valencia hadden hoe hij onder een aanhouding ontkwam voor het weigeren van allimitatie te betalen door ooit een zware blessure te faken en met een ambulance werd afgevoerd en in zo de politie ontkwam.
  20. gevegt

    [14 juni] Nederland - Japan

    Het viel me ook op dat wanneer Japan in balbezit was, de Jong heel vaak op 1lijn stond met de verdediging.
Bovenaan