Zoekresultaten

  1. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Licht voldoet prima.
  2. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    In de categorie knap waardeloos. HSC'21 speelt in de eventuele tweede ronde om 5 uur, omdat het licht niet sterk genoeg is. En dat allemaal voor een samenvatting van 19 seconden om half ??n 's nachts voor 38.000 kijkers. Kut-Fox.
  3. de waan

    Wielrennen

    Die Prudhomme (zo goed, vakkie?) is ook goed in bagatelliseren. Een enkeling, ja ja.
  4. de waan

    Wielrennen

    Ik zal er de volgende keer wel weer een smiley bij zetten.
  5. de waan

    Oefenwedstrijden topklasse - hoofdklasse en overig

    Regioteams. Zal niet al te veel bijzonders geweest zijn. De Treffers vandaag knap 1-1 bij Jong Ajax.
  6. de waan

    Wielrennen

    Shit! Gesink 31e.
  7. de waan

    Wielrennen

    Dat is dus ook niet de insteek, zie de laatste zin.
  8. de waan

    Wielrennen

    Goed onderbouwd stuk. Geeft wel meteen aan waarom ik helemaal niks heb met dat gerobotiseerde, gecalculeerde en emotieloze koersen van Froome en Sky. Ik hoop niet dat het navolging krijgt.
  9. de waan

    Wielrennen

    Ik zat schaterlachend te kijken. :D
  10. de waan

    Wetenschap

    Deze week hoorde ik toevallig een stuk over bionica op de radio. Het gebruik maken van technieken uit de flora en fauna voor innovaties. Het klinkt eigenlijk heel logisch, maar ik vond het enorm fascinerend. http://www.bionicacentrum.nl/?page_id=15
  11. de waan

    Wielrennen

    Was ook mooi te zien in de uitslag gisteren. Met zijn twee?n tien seconden voor de bus binnen.
  12. de waan

    Het weer

    En hoe gebeurt zoiets?
  13. de waan

    Europa League 2015/2016

    2800 gemiddeld vorig jaar. Dus bij een modale wedstrijd vermoedelijk nog geen 1.000
  14. de waan

    Wielrennen

    Kelderman mee in de ontsnapping vandaag. Vandaag was Vanmarcke logischer geweest en gisteren Kelderman, maar alla. Er is er in ieder geval weer eentje mee.
  15. de waan

    RIP topic

    Benieuwd of ie in het hiernamaals nog een klap op zijn kop krijgt van Barbosa.
  16. de waan

    Binnenlands nieuws

    Wordt ie in de kranten nou ook Ali B. genoemd?
  17. de waan

    Wielrennen

    Langeveld, Weening, Leezer. Was ook wel iets voor Westra, maar die zal vandaag wel een jasje uitgedaan hebben. EDIT: Jamel is me net voor. Ik hoop trouwe ook dat de Giant-jongens nog wat gaan doen, want blijven gokken op Degenkolb lijkt me ook wat zinloos. Koen de Kort kan zo'n dag best aan...
  18. de waan

    Wielrennen

    Geraint Thomas is de George Hincapie van 2015.
  19. de waan

    Wielrennen

    Ik moet het zonder beelden doen en op een gegeven moment werd gemeld dat hij er weer bij zat. Ik begrijp dat Sky de hele boel weer op een hoopje rijdt. Ik vind er eigenlijk geen fuck aan zo.
  20. de waan

    Wielrennen

    En inmiddels niet meer begrijp ik.
Bovenaan