Langeveld, Weening, Leezer.
Was ook wel iets voor Westra, maar die zal vandaag wel een jasje uitgedaan hebben.
EDIT: Jamel is me net voor.
Ik hoop trouwe ook dat de Giant-jongens nog wat gaan doen, want blijven gokken op Degenkolb lijkt me ook wat zinloos. Koen de Kort kan zo'n dag best aan...