Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vind de kwaliteit erg wisselend. Inderdaad veel meer betere verhalen, maar ook nog steeds een heleboel van de flinterdunne lulstukjes. Deze week en ach en wee verhaal over de Eredivisie, waarbij allerlei onbeduidende spelers om het hardst mogen roepen hoe geweldig de Championship en de 2...
Ik gok op de post kampioensdip. ;-)
En het was vorig seizoen na de winterstop ook al niet veel soeps meer. Die spelersnamen zeggen me over het algemeen niet zo veel, dus dat is mijn gebrek aan kennis.
En dan zijn we weer aanbeland bij de Godwin van de seizoensgidsendiscussie. Als de Kicker weet te vermelden dat pak 'm beet Mike van Duinen heeft gespeeld bij Die Haghe en Oliveo dan moet VI dat soort informatie toch ook wel correct kunnen verzamelen.
Dat ze gespeelde wedstrijden/doelpunten in de topklasse niet meenemen kan nog wel begrijpen. De clubs waar spelers hebben gespeeld voor het debuut in het betaald voetbal hoort er gewoon bij als je zo uitgebreid wilt zijn als VI.
Ja, maar dat vind ik nou juist een groot gemis. Vind het altijd interessant om te zien welk traject spelers hebben afgelegd. En zo ingewikkeld kan het nou toch ook niet zijn om die info te achterhalen. net als de gespeelde wedstrijden en doelpunten in de topklasse.
Een speler als Hielke...
Ik ga ook maar weer eens proberen het langer dan drie weken vol te houden.
1. De Treffers
2. De Treffers - UNA - VVSB
3. Sneek Wit Zwart
4. TEC
5. De Treffers - UNA - VVSB - JVC Cuijk - AFC - HSC'21 - EVV
De Treffers - HBS 3-1
SWZ Boso Sneek - TEC 1-1
Hercules - OJC Rosmalen 2-1
AFC - JVC...
Ik ga ook maar weer eens proberen het langer dan drie weken vol te houden.
1. Spakenburg
2. Spakenburg - Katwijk - GVVV
3. Stedoco
4. RVVH
5. Spakenburg - Katwijk - GVVV - HHC Hardenberg - IJsselmeervogels - Rijnsburgse Boys - Barendrecht
Zaterdag 22-Augustus
Excelsior Maassluis - DVS`33...
Het Dongen dat vorige week ASWH nog flink verraste krijgt vandaag een pak op de broek van Koninklijke HFC: 6-0
VVSB wilt zuinigjes van tweedeklasser Foreholte: 1-0
Wanneer kunnen we de eerste vruchten van jouw arbeid bewonderen in het eerste?
Heeft Sportlust ook de suikeroom van Glanerbrug al overgenomen of doen ze daar verder geen gekke dingen?
Tja, ik vind dat Coplan vorig jaar veel te weinig heeft gespeeld, maar met dit soort dingen maak je het een trainer ook wel erg makkelijk om je er naast te zetten.
Hoe waren de nieuwkomers verder?
HSC'21-DETO 2-1 na een ruststand van 2-0. Waarschijnlijk weer 38 keer gewisseld in de tweede helft. Bas Postma scoorde beide doelpunten.
En ik ben onderhand wel weer klaar met al die flutpotjes.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.