Zoekresultaten

  1. de waan

    Oefenwedstrijden topklasse - hoofdklasse en overig

    Ik weet wel bijna zeker dat het twee keer is geweest. Een keer bij Kwik en een keer bij Excelsior.
  2. de waan

    Oefenwedstrijden topklasse - hoofdklasse en overig

    Ben je niet in de war met Derby Days? Of is dit de opvolger daarvan?
  3. de waan

    Oefenwedstrijden topklasse - hoofdklasse en overig

    Voorbereiding zegt geen fuck deel zoveel.
  4. de waan

    Jupiler League 2015/16: Speelronde 1

    Heeft Mars Seuntjens nog een interview gegeven?
  5. de waan

    Jupiler League 2015/16: Speelronde 1

    Haha, Achilles op voorsprong tegen de supertalenten uit Amsterdam.
  6. de waan

    Jupiler League 2015/16: Speelronde 1

    Das snel. Dankjewel.
  7. de waan

    Jupiler League 2015/16: Speelronde 1

    Wat is ook alweer een goede site voor streams?
  8. de waan

    Ajax 2015/2016

    Ben altijd erg benieuwd hoe ze dat dan willen doen. Kun je daar op trainen, geen fouten meer maken?
  9. de waan

    De piramide

    En dan kun je de reguliere competitie tot eind mei laten lopen. Hoef je ook niet half januari alweer te beginnen.
  10. de waan

    Nederlanders actief in het buitenland

    Vind het wel donders jammer dat de lijst hier niet meer wordt bijgehouden.
  11. de waan

    AZ in Europa.

    Het zal wel iets Kazachstaans worden of zo.
  12. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    2 wedstrijden? Dat is echt bezopen.
  13. de waan

    Vitesse in Europa

    Geeft niks, volgens Bosz kan het makkelijk 5-1 worden.
  14. de waan

    VI - Het blad

    Oke, dank je. Stom is dat ik pas geleden nog heb overwogen om een jaarabonnement te nemen voor een mooie kortingsprijs. Nu ben ik natuurlijk te laat, in ieder geval voor de seizoensgids.
  15. de waan

    AZ in Europa.

    Zal wel op Fox zijn vermoed ik?
  16. de waan

    Engels voetbal voorspellen toeschouwers. DE Gates Toto

    You've got pb. Gisteren al.
  17. de waan

    VI - Het blad

    Ik zag hem in de winkel alleen verpakt in plastic liggen. Commercieel niet zo handig lijkt me, want heb ik hem laten liggen. Is het weer alleen maar cijfertjes of staat er ook nog wat duiding in?
  18. de waan

    Serie A

    Hohoho, ADO was een keurige NSB-club, he.
  19. de waan

    Serie A

    Inderdaad. Hij zal ook wel rechtsbuiten gaan spelen daar.
  20. de waan

    Serie A

    Ik bedoel eigenlijk meer dat hij dus ?n bij een club met nazi-sympathie?n gaat spelen ?n dan ook nog vol trots meldt dat hij het nogal gevoelige rugnummer 88 gaat dragen. Iemand had hem er toch wel even kunnen waarschuwen dat 88 wordt gelinkt aan HH oftewel Heil Hitler.
Bovenaan