Marco Boogers is een held! Helemaal mee eens, de regelzucht is compleet doorgeslagen.
Koninklijke HFC en EVV hebben al aangegeven zeker niet aan de contractverplichtingen te gaan doen. Nou heb ik niet de indruk dat hun intenties helemaal zuiver zijn, maar ik ben wel benieuwd hoe de KNVB hier...