Zoekresultaten

  1. de waan

    Cricket

    Bij cricket houden ze de WK's dus tenminste in normale landen.
  2. de waan

    Cricket

    Je zou bijna Fox gaan nemen.
  3. de waan

    RIP topic

    Mooi interview met Frank Evenblij. https://video-ams3-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xtf1/v/t43.1792-2/11727177_1041218279221951_756364974_n.mp4?efg=eyJy bHIiOjE1MDAsInJsYSI6MzQ0MX0%3D&rl=1500&vabr=466&oh=677707477658c55362bcd444813efe74&oe=55AE6C60
  4. de waan

    Wielrennen

    "Hey, Froomie!" :D
  5. de waan

    Wielrennen

    Maar wel met zijn kop vol tegen een paal.
  6. de waan

    Wielrennen

    Thomas is nog rap opgekrabbeld zeg.
  7. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Dat is misschien nog een optie inderdaad. Maar eerst de eerste ronde maar eens overleven.
  8. de waan

    Wielrennen

    Godver, wat een klap.
  9. de waan

    Wielrennen

    Weer tweede. Lampre reed tot vandaag ook een fluttour. Het bewijs dat mee springen loont.
  10. de waan

    Wielrennen

    Misschien de Tour een keer in een ander land houden.
  11. de waan

    Wielrennen

    Maar dan doe je dus net of het een keuze is. Als Gesink op een uur staat is de kans dat hij een etappe wint ook maar klein. Daar ga je geen zekere topklassering voor weggooien. De rest staat op grote achterstand en ook daar zitten een paar goede klimmers bij (mits ze fysiek genoeg in orde...
  12. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Misschien een paar kaarsjes er bij zetten om aan de 300 lux te komen.
  13. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    De urine was op?
  14. de waan

    Wielrennen

    Dat is ook onzin natuurlijk. Als je na twee weken 7e staat moet gewoon een zo goed mogelijk klassement zien te rijden, maar de rest hoeft zich daar niet voor weg te cijferen.
  15. de waan

    Wielrennen

    Zelfs Contador lukt het niet.
  16. de waan

    Wielrennen

    Die is aardig uitgepierd. Hadden ze beter kunnen sparen voor de Vuelta.
  17. de waan

    Wielrennen

    Zoals ik voor de Tour al aangaf zijn de Nederlandse deelnemers vooral knechten. De Nederlanders die af en toe winnen doen of niet mee (Terpstra, Hofland, Bos), moeten knechten (Poels, Westra) of zijn alweer thuis (Dumoulin, Boom). De enige die heel misschien nog zou kunnen winnen is Kelderman...
  18. de waan

    Wielrennen

    Dat wordt weer een lange middag dan.
  19. de waan

    Wielrennen

    Lekker attent weer dus. EDIT: Ik lees nu weer iets over 12 renners. Het spel is nog volop bezig kennelijk.
  20. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Ja, dat heb ik, maar ik weet even niet hoe dat simpel (en leesbaar) hier kan neerplempen.
Bovenaan