Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Altijd? En iedereen? :D
Overdrijven om je punt sterker te maken, heb je dat van Thierry Ezel geleerd?
Wel je entreebewijs laten zien hé, als je lastiggevallen wordt door gelukszoekers in de trein.
Vrijwel unaniem is ook vrij duidelijk lijkt mij, doet niet veel af van de essentie van het bericht dat het Ajax daar op zijn zachtst gezegd flink tegen zat.
Ach ja, watjes 2020. Als tegenwoordig iemand een bal tegen zijn gezicht krijgt wordt het spel stil gelegd. Als het een keer hard waait of er valt sneeuw is het paniek in de tent.
Misschien het stukje eerst even (helemaal) lezen. De UEFA geeft Ajax niet gelijk, er is op een besloten bijeenkomst unaniem door alle aanwezigen geoordeelt dat Rocchi geen gelijk had.
Vat het wel even voor je samen voor als het je teveel gelees is:
Speelronde 22 :
1. Staat AZ na deze speelronde op punten gelijk met Ajax? Nee
2. Wie wint PSV - Willem II? PSV
3. Welke club staat er na deze speelronde 13e? Emmen
4. Loopt RKC in op ADO Den Haag? Ja
5. In welke wedstrijd vallen de meeste doelpunten deze speelronde? Heracles-Fortuna Sittard
Het is van beide wat, vergeet niet dat we thuis tegen Chelsea ook al genaaid worden met een niet gegeven penalty in de eerste minuten en die afgekeurde goal van Promes. Uiteraard moet je eerst naar jezelf kijken maar in een poule die op details beslist wordt mag je wat mij betreft ook een blik...
Dan had je de voorsprong met 10 man kunnen verdedigen ipv met 9 man. Maar ik denk dat Ajax gewonnen had als ze met 10 man verder had gemogen.
Maar goed, koop je niks voor, ging mij er meer om dat er nota beide bene mensen waren die vonden dat Rocchi gelijk had. De malloten.
Je draait het om, maar het is natuurlijk gewoon zo dat als je tegen Chelsea niet was genaaid je je een nederlaag tegen Valencia had kunnen permitteren.
Ik denk dat Feyenoord gaat verliezen bij AZ. Zo goed speelt Feyenoord niet, de resultaten verbloemen veel. En zeker na puntverlies van Ajax in Utrecht schat ik AZ hoger in dan Feyenoord.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.