Vind ik ook, dit is een enorm bedrag voor iemand die nog niks bewezen heeft, grote gok, ook nog uit een compleet andere cultuur, afwachten hoe dat gaat met zo'n jonge jongen in zijn eentje in Amsterdam. Ik had voor zo'n bedrag liever een zekerheidje als Tadic gehaald.