Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Klopt niet, ON staat derde. Wonnen bij nummer 5 SVI met 0-2. VVG leek te gaan stunten bij Blauw Wit 34 maar ging na een 1-2 voorsprong in de slotfase nog onderuit.
Velocitas-BQ1887 werd een bizar potje, na 17 minuten stond het al 3-0 voor Velocitas en leek BQ1887 op weg naar een pak slaag. Maar...
Ik ook, hopelijk krijgen we nu automatisch Ajax toegewezen. Merk dat het niet echt in mijn routine zit, zeker als er soms een hele tijd geweest is dat je niet mee doet.
PKC'83 vs Zeerobben afgelast, dus dan maar naar Velocitas-BQ1887 in 3C. HUP VELOCITAS! Goed voor de spanning als die winnen. En ze spelen in VV Dokkum tenue. En ik ben altijd voor de club oet Stad.
Ongelooflijk dat dat al 8 jaar geleden is.
Nog wat verder terug, 2003, de grootste thuiszege van Ajax op RKC, wat was de uitslag en wie scoorde zijn eerste treffer in Ajax 1?
1. Welke club maakt de meeste goals in deze speelronde? AJAX
2. Welke club staat na deze speelronde op de gevaarlijke 16e PLAATS? VVV
3. Houdt FC Groningen op bezoek bij Sparta wederom de NUL? NEE
4. Wie wint het treffen tussen de kampioenen van 2010 en 2009 (FC Twente - AZ)? AZ
5. Noem een...
Je bent zelf een lul.
En powers om streepjes te laten verdwijnen heb ik ook niet, heb wel een idee wie dat misschien wel kan. Iemand die meer powers heeft dan de gewone moddereter. Maar misschien ligt het ook wel ergens anders aan. Dat je gewoon zo'n naarling bent dat die streepjes zich uit...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.