Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Fuck dit gewoon, ik maak er een top 30 van.
1. Joy Division – Twenty Four Hours (1980)
2. Pixies – Break My Body (1988)
3. Sonic Youth – Hey Joni (1988)
4. New Order – Everything’s Gone Green (1981)
5. Echo & The Bunnymen – Back of Love (1982)
6. The Stone Roses – She Bangs The...
Ja, dat is zo. Maar voor 1,4 miljoen kun je ook een stuk of tien modale spelers een salaris bieden. Daar zal vooral de winst zitten.
Overigens is daarmee het argument dat Twente ondermaats presteert omdat ze nog steeds de vijfde of zesde spelersbegroting hebben ook wel ontkracht. Als je...
Wat een dooie trouwens, die winnares. Die kijkt na de finish alsof ze drie kilo aardappels heeft geschild in plaats van dat ze goud heeft gepakt op het WK.
Hans van de Haar is trainer van een topklasser en praat achter zijn hand. Dan ben je echt van het padje af.
De rode kaart van Van Eem was ook wel heel erg zwaar trouwens. Wat is dat toch met dat kaartengewapper altijd.
EDIT: En nog even verder klagen: er is ons een loepzuivere pingel onthouden.
Tuurlijk bakt Schreuder er ook niks van. Maar de selectie wordt ook wel wat overschat heb ik het idee.
Ik snap ook niet dat Twente in de huidige situatie niet gewoon scout bij de kleinere clubs in de Eredivisie en Eerste Divisie. Ze hebben bijna alleen maar exotische gokjes gehaald, die de...
Guttierez is ook geen schim meer van de speler die hij was voor zijn blessure. Ik blijf het toch een beetje makkelijk vinden om alles op Schreuder af te schuiven, want deze selectie is op Ziyech en een paar goede middenvelders na gewoon heel matig, niet in balans en vooral heel erg smal.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.