Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Munsterman is totaal uit beeld verdwenen, ik denk dat het daar ook mee te maken heeft. Ze moeten toch ergens hun woede op richten en dan is dus iemand anders het bokje. Nu zal er weer naar een ander gezocht moeten worden.
Nog even deze post terug gehaald, want dit is de spijker op zijn kop. In...
Ik heb vooral de indruk dat de hoofdklasse C relatief steeds matiger wordt. Zou me dan ook niet verbazen als Hollandia titelkandidaat nummer 1 blijkt te zijn.
Volgens mij bekert Reunie door. Ook hier waren drie teams met 6 punten en gaat Reunie uiteindelijk door op basis van het aantal gescoorde doelpunten. Was een dure tweede tegentreffer dus.
Dit is natuurlijk complete onzin. Er is al lang voordat de financi?le ellende naar buiten kwam enorm veel kritiek op het angstige voetbal, de rare keuzes en het zeer zwakke voetbal. Ik denk dat 90% van de supporters en andere volgers het vertrek van Schreuder logisch vinden.
Dat hiermee nog...
Ik vind je wel erg kritisch. Eerste half uur vond ik echt goed. Balletje ging weer ouderwets rond, zo hebben we het vorig seizoen nauwelijks gezien. Alleen had het natuurlijk minimaal 2-0 moeten staan. Net name Ottink wordt voorin toch node gemist. Vooral Yeftha maakt nog niet veel indruk.
Dat...
Ze waren dus n?g dramatischer dan ze doorgaven. Het is vorig jaar regelmatig gebeurd dat er op teletekst eerst 110 stond en de volgende ochtend ineens 250. Terwijl een hoofdelijke telling toch echt niet zo lastig is met dit soort aantallen.
Maar goed, echt relevant voor de discussie is het...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.