Nou, er was nog wat adrenaline over in het lijf, dus ik heb er maar meteen even een verslagje van gemaakt: www.hsc21.nl/1e-elftal/verslagen/hsc-21-knokt-zich-naar-bekerzege-op-excelsior-maassluis
EDIT: Hop, en daar zijn de beelden al. De inleiding tot de 1-1 was wel karakteristiek. het koste...