Zoekresultaten

  1. Mario

    [VK League] Opstellingen en wedstrijdtopic

    Voor Dorssau ook Hahn voor Schubert..
  2. Mario

    PSV-Optimist

    Vertessen (C) Bruma Gakpo Vinícius Sangaré Drommel
  3. Mario

    EK 2021; Oranje

    Het zat weer eens behoorlijk fout bij Oranje : https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/395007/vrouw-frank-de-boer-was-mikpunt-van-hoon-en-woede-na-ek-exit/
  4. Mario

    Coronavirus 2

    Mooi zo, en weigeraars opsluiten in heropvoedingskampen.
  5. Mario

    Glazen Bol Eredivisie 2021-22 Versie (de 5 wekelijkse vragen)

    1. Welke club- de top 3 uitgezonderd- scoort het vaakst? Vitesse 2. Hoeveel punten pakken de uitclubs samen? 11 3. Hoeveel goals vallen er bij Sparta-RKC? 2 4. Hoeveel goals scoren Ajax en PSV samen? 8x 5. Noem een scorende speler die niet bij een top 3 club speelt? Karlsson (AZ)
  6. Mario

    Eredivisiekenner 2021/22 - ronde 18 (start: DINSDAG 21 december, 18:45)

    Vitesse - PEC Zwolle 3-0 AZ - FC Groningen 3-1 SC Heerenveen - Feyenoord 1-2 Willem II - NEC 1-2 Heracles Almelo - SC Cambuur 1-2 FC Utrecht - FC Twente 2-2 Ajax - Fortuna Sittard 5-0 PSV - Go Ahead Eagles 3-1 Sparta Rotterdam - RKC Waalwijk 1-1
  7. Mario

    Oranje nieuwstopic

    Mooi die wedstrijden tegen de buren. Nu nog die wedstrijd tegen Venezuela 👍
  8. Mario

    Overlevers spel

    Ajax
  9. Mario

    Vitesse in Europa

    Dat we alle 4 maar zo ver mogelijk komen in dit toernooi. En Ajax in de CL.
  10. Mario

    Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21-22

    De derde opeenvolgende overwinning brengt Willem II voor het eerst dit seizoen in het linkerrijtje 😊
  11. Mario

    [VK League] Opstellingen en wedstrijdtopic

    Wederom winst, desondanks de bankende Veerman. Of het genoeg is voor een vervolg in dit toernooi is nog maar de vraag.
  12. Mario

    Speelronde 17

    Winterkampioen 👍
  13. Mario

    Coronavirus 2

    Gelukkig maar. Over de grens naar Angola kan nog wel, maar naar de Gamma in Zuid Sudan is een stuk lastiger.
  14. Mario

    Coronavirus 2

    Waren de Gamma en het tuincentrum daar ook open?
  15. Mario

    Coronavirus 2

    Woonwijk hier, niet anders dan een normale zondag.
  16. Mario

    Coronavirus 2

    Ik denk dat het vandaag druk zal worden in de steden over de grens. Iedereen gaat nog kerstshoppen..
  17. Mario

    Coronavirus 2

    Gewoon het bad vol laten lopen. Denken in oplossingen ipv problemen.
  18. Mario

    Coronavirus 2

    Alles dicht, dus iedereen zit de komende 3 weken weer in het bos en de parken. Of toch maar even de grens over.
  19. Mario

    Coronavirus 2

    👍
  20. Mario

    Coronavirus 2

    Morgen met z'n allen naar het bos 👍
Bovenaan