Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Speelronde 22 :
1. Staat AZ na deze speelronde op punten gelijk met Ajax? Nee
2. Wie wint PSV - Willem II? PSV
3. Welke club staat er na deze speelronde 13e? FC Emmen
4. Loopt RKC in op ADO Den Haag? Ja
5. In welke wedstrijd vallen de meeste doelpunten deze speelronde? Die van SC Heerenveen
Wat een toeval. Precies als 'the Bern' naast Buttigieg staat na 97% van de getelde stemmen (We hebben na 3 dagen nog steeds geen uitslag) willen ze bij de Democraten alles gaan hertellen.:heinz:
Het is ook zo dat Ajax door het resultaat in Londen niet voor een onmogelijke opgave is komen te staan om zich voor de volgende ronde te kwalificeren. Als je thuis op het moment dat het moet niet in staat bent om gelijk te spelen tegen Valencia, verdien je het ook niet om in de CL te...
Dat we genaaid waren wisten we natuurlijk al. Echter had Ajax gewoon zelf dat puntje thuis tegen Valencia-b moeten pakken, dan was je gewoon door geweest. De beslissende misstap heb je dus zelf begaan, al zat de arbitrage flink tegen in de 2 wedstrijden tegen Chelsea.
Ik vind alle tegenkandidaten erg matig. Het wordt Warren, Biden, Sanders, Buttigieg of Bloomberg als die laatste zichkan inkopen. Hadden ze in 3 jaar echt niks beters kunnen vinden?
Ze hebben weer iets nieuws bedacht om geld binnen te halen bij de bevolking. Over een tijdje moet je ook betalen voor het doen van belastingaangifte. Bedrijven moeten dat overigens al sinds kort.:duim:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1696329204/belastingaangifte-mogelijk-niet-meer-gratis
Wat een niveauloos zooitje is het ook in de VS. Trump die de speaker Pelosi geen hand geeft en Pelosi die direct na afloop de papieren speech van Trump verscheurd.:omg:
Het bekend maken van een uitslag is ook onderdeel van het organiseren van verkiezingen.:rumcolaa: Het schijnt dat die App getest was en toen ook al meerdere keren kuren had. Slim om hem dan in het kader van 'transparante verkiezingen' toch te gebruiken. Oh ja en 1 van de kandidaten heeft 45.000...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.