Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Die hebben het over het algemeen ook altijd moeilijk in Utrecht.
Diegene die bij Jong Ajax rood pakte had gewoon al 70 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld.:omg:
Het is net het eerste elftal. Jong Ajax heeft nog nooit gewonnen bij Jong Utrecht in de KKD. Sowieso valt het mij altijd op dat Jong Ajax juist tegen de jong elftallen regelmatig punten laat liggen. Maar goed dan hoef je er nog steeds geen 7 tegen te krijgen. Na de 1-0 stortte het volledig in...
Zo zie je maar wat je met een klein budget kan doen, terwijl de TD van FC Twente met zijn hogere spelersbegroting dan Willem II liep te zeuren dat ie geen geld had.
Volgens mij zet Borst zichzelf met deze column flink voor schut. Pure karaktermoord op een voetballer zonder daar ook maar 1 voetbaltechnische reden voor aan te voeren. Bayern moet Dest niet nemen omdat ie het trainingskamp in Qatar verlaat en omdat ie het niet erg vond dat de wedstrijden tegen...
Laat van der Ham het lekker zelf blijven doen. Dan kan hij zichzelf over 10 wedstrijden wegsturen met die matige selectie die hij bijelkaar gefietst heeft. Gravenberch met zijn 3 doelpunten als spits. Daar gaat geen enkele trainer ver mee komen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.