Er is geld uitgegeven en uiteindelijk gewoon aan de verkeerde spelers. 15 miljoen voor Alvarez slaat helemaal nergens op gezien zijn kwaliteiten. Marin is op het middenveld inmiddels 7e keuze achter: Ziyech, van de Beek, Martinez, Gravenberch, Eiting en Ekkelenkamp. Dan is ie ook nog eens een...