Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gelukkig hebben die Spanjolen niks overdreven in dit tweeluik dus is alles wat zij beweren automatisch tot op de letter waar. Het zou niet zo kunnen zijn dat zij net zoals verschillende andere thuisfans bier over zich heen hebben gekregen, zonder dat daar sprake was van bekogelen, omdat ze...
Ik vind dat je wel gewoon naar de spelers die er in het tweeluik met Getafe wel bij waren mag kijken. Die hebben gewoon zeer onprofessionele fouten gemaakt en ook bij lange na niet op het toppen van hun kunnen gespeeld. Die heenwedstrijd kun je verliezen, maar die 2-0 mag natuurlijk nooit zo...
Ja, dan ben je te dom om je handen te wassen, ondanks dit instructiefilmpje van het RIVM.:D
https://twitter.com/rivm/status/1233010683064786946?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1233010683064786946&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.geenstijl.nl%2F
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.