Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ridicuul om zo'n hoge transfersom neer te leggen voor een jeugdspeler, terwijl je als club jezelf op de borst klopt dat je de beste jeugdopleiding ter wereld hebt.
https://www.ad.nl/formule-1/gezamenlijk-statement-van-f1-teams-geschokt-om-beslissing-fia-over-ferrari~a55e9d49/
De Ferrari International Assistance heeft weer toegeslagen en de rest is het er niet mee eens.:duim:
Ze kunnen nog steeds geen fatsoenlijke polls opzetten in de VS gezien de uitslagen van Super tuesday. Sanders was de grote favoriet, maar Biden wint bijna alle staten. :omg:
Tegen Chelsea zie ik geen probleem voor Liverpool. Chelsea wint amper een wedstrijd de laatste tijd. 2x gewonnen in de laatste 8 wedstrijden, waarvan 1 tegen Hull City. Die spelen niet met heel veel vertrouwen.
Een Utrecht maakt natuurlijk ook 0 indruk de laatste maanden, dus dan kies je voor Ajax. Ik zie het vooral als een 50/50 duel die gewonnen zal worden door de eerste ploeg die scoort.
Voor de atleten is dergelijke onduidelijkheid het meest vervelend. Die pieken nu richting het moment in juli/augustus. Zou toch heel zonde zijn en lastig om die piek enkele weken te verlengen of om 2 maanden later nog een keer te pieken.
Het schijnt dat Feyenoord heeft verzocht om het inhaalduel met AZ niet in te plannen op 18 of 19 maart ivm de klassieker op 22 maart.:cab: Logischerwijs zou Utrecht - Ajax nu ook niet in die week plaatsvinden.
Ik vond Az niet zo bijzonder. Het lijkt heel wat als je die drie voorin tientallen meters ruimte geeft en 1 op 1 speelt. Ja dat vinden ze daar met hun snelheid heerlijk. Achterin houden ze het goed dicht, maar met dat tempo van Eiting en Martinez is dat ook geen wonderprestatie.
Overigens werd...
Fijn zo'n trainer die afloop roept dat we nog bovenaan staan. Dat riepen ze vorig seizoen in Eindhoven ook meerdere keren. We weten hoe dat is afgelopen....
Ondertussen win je amper nog een wedstrijd, lopen de spelers in het veld elkaar uit te foeteren, geef je minimaal 5 grote kansen per...
Ik zeg ook niet dat ik het er mee eens ben. Dit zijn volgens mij de regels. Als ze hem volgens de regels nog wel kunnen schorsen moeten ze dat doen. Dat is namelijk wel op zijn plaats.
Dat zal vast niet kunnen. Ze hadden de tv-beelden immers al en hebben hem naar aanleiding daarvan om onbegrijpelijke redenen niet weggestuurd met rood. Dan is het moment dus al 2x beoordeeld.
Tsja eigen schuld. Je bakt er gewoon helemaal niks van en de trainer staat erbij en kijkt er naar. Eiting mag 90 minuten blijven aankloten bijvoorbeeld. Spelers niet scherp en geconcentreerd. Alsof ze niet wisten dat dit een belangrijke wedstrijd was. Had 0-5 moeten zijn gezien de kansen. Eens...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.