Dat wordt wel lastig, want de samenstelling van de afdelingen met bijbehorende promotie en degradatie is al vastgesteld. Misschien komt er een plekje vrij als er ergens een club omvalt, maar ook dat is twijfelachtig.
Bovendien is de KNVB niet zo van besluiten die een precedent kunnen scheppen.