Ik verwacht niets anders, maar ik blijf het grappig vinden.
Volgens mij is het kampioenschap nog wel "eerlijk" behaald, alleen sloeg daarna de waanzin toe. Twente moest ineens naar de subtop van Europa. En vanaf dat moment kwamen er een paar peperdure miskopen, het stadion moest naar 40.000...