Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hup Gio, die kan daar vandaag al onsterfelijk worden 😄
Sowieso een niet gebruikelijke winnaar. Eintracht Frankfurt won 42 jaar geleden hun enige internationale prijs: de UEFA Cup. Rangers wonnen idd in 1972 de EC II, en verloren nog een UEFA Cup finale in 2008.
Ik wil wel graag door als jij dat ook wilt. Het hoeft van mij niet elk weekend, en mag wat meer over het seizoen verspreid worden. De laatste weken waren er nu geen wedstrijden meer. De light versie spreekt mij niet zoveel aan.
Wellicht een idee om er weer een soort Champions league model van...
Gefeliciteerd met de titel Satyr 👍
Mijn opvolger, en zelf uiteindelijk in de top 5 geëindigd. Best een goed seizoen, en volgend seizoen wel een andere club.
Noorwegen heeft de leukste act dit jaar. Die zie ik ook nog wel de top 5 in gaan, net als de bijzondere act van Servië.
Maar idd, Oekraïne zal wel winnen. S10 op 10 of zo. In ieder geval beter dan afgelopen jaar.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.