Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De vraag is of Monaco beter is dan Ajax. In dat geval winnen we niet, anders wel. Eventueel kan het ook nog gelijk worden.
In de violgende ronde dus tegen van Bronckhorst, of Belgen... dat kan natuurlijk ook, of niet als we van Monaco verliezen. Tegen wie spelen we dan?
Al met al denk ik 2-0
Daarom mocht Koeman de schaal uitreiken gisteren, hij maakte destijds de vierde treffer voor Groningen. Vooruitziende blik daar bij de KNVB 👍
Beter hadden ze Ron Jans uitgenodigd.
Met alle respect, maar als hij echt zo goed is had hij wellicht elders in Europa geland. Maar wie weet heeft Feyenoord echt een sensatie binnengehaald...we zullen het zien.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.