Zoekresultaten

  1. de waan

    Carnaval/Vastelaovend

    Dat is nogal een open deur voor iemand uit Kattuk.
  2. de waan

    Darten

    Van de Pas ging er op Lakeside altijd in de eerste ronde af, maar staat nu ook rond plek 20 op de PDC ranking.
  3. de waan

    Engelse bekertoernooien

    Je bent het woordje "Engelse" vergeten voor bekertraditie.
  4. de waan

    Darten

    Veenstra staat ze weer aardig te raken. 4-1 voor tegen Mitchell (die wel heel veel dubbels mist) inmiddels.
  5. de waan

    Engelse bekertoernooien

    Het alles-of-niets karakter van bekervoetbal is juist mooi. Replays doen daar toch wat afbreuk aan. En daarnaast hebben slopende verlengingen en zenuwslopende pemaltyseries ook wel wat.
  6. de waan

    Engelse bekertoernooien

    Heerlijk stadion heeft Exeter. Mooi sfeertje ook. Dat systeem van replays vind ik trouwens maar niks. Het mooie van bekervoetbal is juist dat je bij voorbaat al weet dat er over een paar uur hoe dan ook een beslissing is.
  7. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Koploper in de derde klasse C zondag. Toevallig dezelfde afdeling als waar de vorige tegenstander AD'69 in uit komt. Mag inderdaad geen probleem zijn. VVOG zal wel een lastige zijn. Die doen het toch behoorlijk goed in de sterk bezette Hoofdklasse C. Even er vanuit gaande dat VVOG geen moeite...
  8. de waan

    Darten

    Voor al die goeie darters hier, je kunt je nog inschrijven voor de Q-School. Succes. http://pdc-darts.co.uk/2016-pdc-qualifying-school-entries/
  9. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    https://decorrespondent.nl/3803/Wat-de-obsessie-met-kunstgras-zegt-over-de-tekortkomingen-van-het-Nederlandse-voetbal/558254775386-2332286b
  10. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb laatst ook een stuk gelezen (volgens mij ook op Catenaccio) dat Nederlandse jeugdteams veel te snel naar 11 tegen 11 op een groot veld gaan. Dat je dat eigenlijk pas in de laatste fase (vanaf de B) moet gaan doen. In de E- en F alleen heel kleine...
  11. de waan

    Championship en lager

    :)
  12. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Ok?, dat was dan even mijn perceptie. Niet gek laten maken door andere clubs in ieder geval.
  13. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    Zit Ruben Jongkind ook in het clubje van 70? Interessant stuk: http://www.catenaccio.nl/een-andere-kijk-op-opleiden/
  14. de waan

    Darten

    Over mentale wrakken gesproken, die De Vos kan er ook wat van
  15. de waan

    Darten

    Dat deed ie netjes inderdaad. Scott Waites groeit ook aardig dicht trouwens.
  16. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Er zullen wel weer een paar Aziaten schathemeltjerijk geworden zijn vanmiddag.
  17. de waan

    Darten

    Ik zat me af te vragen of SanMark. daar in het verleden niet al eens tegen gegooid zou hebben.
  18. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    Ja, maar ik bedoel mensen die al jaren iedere dag werken met jonge spelers. En dan op een andere manier als Piet de Visser.
  19. de waan

    Buitenlands nieuws

    Jan Roos zie ik alleen wel eens langs komen op Twitter, verder ken ik hem niet. Ik krijg wel de indruk dat ie continu boos is. Lijkt me geen fijn leven.
  20. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Oei, jullie worden aardig "leeggeroofd" lijkt het. Niet fijn. Hopelijk mag ik uit al die aanvallende versterkingen concluderen dat de interesse voor Rick Bouwmeister overgewaaid is.
Bovenaan