Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het alles-of-niets karakter van bekervoetbal is juist mooi. Replays doen daar toch wat afbreuk aan. En daarnaast hebben slopende verlengingen en zenuwslopende pemaltyseries ook wel wat.
Heerlijk stadion heeft Exeter. Mooi sfeertje ook.
Dat systeem van replays vind ik trouwens maar niks. Het mooie van bekervoetbal is juist dat je bij voorbaat al weet dat er over een paar uur hoe dan ook een beslissing is.
Koploper in de derde klasse C zondag. Toevallig dezelfde afdeling als waar de vorige tegenstander AD'69 in uit komt. Mag inderdaad geen probleem zijn.
VVOG zal wel een lastige zijn. Die doen het toch behoorlijk goed in de sterk bezette Hoofdklasse C. Even er vanuit gaande dat VVOG geen moeite...
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik heb laatst ook een stuk gelezen (volgens mij ook op Catenaccio) dat Nederlandse jeugdteams veel te snel naar 11 tegen 11 op een groot veld gaan. Dat je dat eigenlijk pas in de laatste fase (vanaf de B) moet gaan doen. In de E- en F alleen heel kleine...
Jan Roos zie ik alleen wel eens langs komen op Twitter, verder ken ik hem niet. Ik krijg wel de indruk dat ie continu boos is. Lijkt me geen fijn leven.
Oei, jullie worden aardig "leeggeroofd" lijkt het. Niet fijn.
Hopelijk mag ik uit al die aanvallende versterkingen concluderen dat de interesse voor Rick Bouwmeister overgewaaid is.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.