Volgens mij zijn ook de meeste clubs daar inmiddels wel voorstander van, maar dat besef kwam iets te laat om het in de huidige plannen nog mee te nemen. Misschien is het daarom wel goed als er maar meteen drie clubs van dezelfde speeldag degraderen in het eerste seizoen, kan die weeffout meteen...