Het zei mij ook niks, maar dat is een generatiedingetje begreep ik.
Wel hilarisch om al die zure, jammerende commentaren te lezen op twitter. Maar een prijs die het ene jaar wordt gewonnen door Arling & Cameron en een ander jaar weer door Marco Borsato is natuurlijk sowieso vrij onnavolgbaar...