Je heel druk maken om de rivaal laat ik aan jou over. Ajax moet gewoon zijn best doen, dan worden ze kampioen. Zo niet, dan hebben ze hun best niet gedaan en dan verdien je het ook niet. Dus dat hele p.s.v. maakt mij de pis niet lauw. Ze doen maar, het zal wel.