Ik ga sinds 1 juni vrij regelmatig naar de bioscoop, ik denk dat het nog niet is voorgekomen dat er 50 man in de zaal zaten. Nou ja bij Tenet misschien, in de grootste zaal waar 500 man in kunnen, maar bij al die andere films waar ik heen ging hield het met maximaal 15 man wel op. En vaak zat...