Nou, in WKE zit wel een bestseller, dat is zeker.
De hoofdsponsor, meneer Brink heeft de club voorlopig min of meer gered door garant te staan voor de lopende betalingen dit seizoen. Ondertussen vreest trainer Paul weerman wel voor de motivatie van de spelers.
Die nieuwe voorzitter wekt...