Zoekresultaten

  1. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Zat overigens wel een heel stinkend luchtje aan de gelijkmaker. Wat de uitspraak van Ahannach natuurlijk niet minder dom maakt.
  2. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Lekkere overtreding trouwens van Robbie Holder. Djiezus.
  3. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Haha. Mooi. Goed om te zien dat we het als het nodig inmiddels ook op een andere manier kunnen, na bijna alleen maar nederlagen n uitwedstrijden voor de winterstop.
  4. de waan

    Roda JC Nieuwstopic

    Niet alle Willy Brokamps dus.
  5. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Tuurlijk. Ik heb hem even gebeld afgelopen week.
  6. de waan

    19e speelronde

    Latsjman?
  7. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Yes!! Bonuspunten. En we doen weer mee.
  8. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Godsamme, ook nog 5 minuten blessuretijd. Er komt geen eind aan die wedstrijd.
  9. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    Tien! tien! tien!
  10. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Twintig minuten vind ik toch wel iets meer dan een paar minuten. :) Volgens mij was de laatste overwinning van Sneek ook tegen Magreb. Die hadden zich vandaag bijna veilig kunnen spelen, maar moeten nu toch weer een beetje gaan oppassen.
  11. de waan

    19e speelronde

    Je moet haast een doosje antidepressiva bij de hand hebben als je dit topic bezoekt.
  12. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Die verloedering bestaat al zolang er gevoetbald wordt. Er wordt overigens lekker gescoord op de velden. WKE lijkt murw gebeukt na de achterliggende week en staat al snel met 2-0 achter. 2-2 bij Hercules - HFC met een rode kaart voor de Haarlemmers. EDIT: Wat de Groene Scout zegt dus.
  13. de waan

    19e speelronde

    Twente moet natuurlijk niet te veel punten halen. Straks blijven ze ook met de aanstaande strafpunten nog in. Dat kan niet de bedoeling zijn.
  14. de waan

    19e speelronde

    Haha, JMD ga je niet zo makkelijk geruststellen, hoor.
  15. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Jeeeuiiij, Bas ter Hogt met de 0-1. Gauw vastleggen die jongen, bezig aan een erg goed seizoen.
  16. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Ja ok?, ik snap dat je geen zin hebt om tegen veertigjarige bierbuiken te spelen.
  17. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Die moet je meteen een schop onder de kont geven.
  18. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Denk niet ze er bij WKE op dit moment gewoon niet meer hebben. Ik ben het met je eens dat het geen zin heeft om elke week dezelfde spelers te laten banken. Meestal zitten er bij HSC'21 in ieder geval ook wel een paar jongens van A1 op de bank. Die hebben hun wedstrijdje dan al gespeeld...
  19. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Dat is genoeg, maar drie spelers op de reservebank is niet heul veul.
  20. de waan

    Oefenwedstrijden topklasse - hoofdklasse en overig

    O ja, wij oefenden van de week ook nog in de vrieskou. Was ook niet om over naar huis of op het forum te schrijven, een 2-0 zege bij derdeklasser Victoruia'28.
Bovenaan