Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Haha. Mooi.
Goed om te zien dat we het als het nodig inmiddels ook op een andere manier kunnen, na bijna alleen maar nederlagen n uitwedstrijden voor de winterstop.
Twintig minuten vind ik toch wel iets meer dan een paar minuten. :)
Volgens mij was de laatste overwinning van Sneek ook tegen Magreb. Die hadden zich vandaag bijna veilig kunnen spelen, maar moeten nu toch weer een beetje gaan oppassen.
Die verloedering bestaat al zolang er gevoetbald wordt.
Er wordt overigens lekker gescoord op de velden. WKE lijkt murw gebeukt na de achterliggende week en staat al snel met 2-0 achter. 2-2 bij Hercules - HFC met een rode kaart voor de Haarlemmers.
EDIT: Wat de Groene Scout zegt dus.
Denk niet ze er bij WKE op dit moment gewoon niet meer hebben.
Ik ben het met je eens dat het geen zin heeft om elke week dezelfde spelers te laten banken. Meestal zitten er bij HSC'21 in ieder geval ook wel een paar jongens van A1 op de bank. Die hebben hun wedstrijdje dan al gespeeld...
O ja, wij oefenden van de week ook nog in de vrieskou. Was ook niet om over naar huis of op het forum te schrijven, een 2-0 zege bij derdeklasser Victoruia'28.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.