Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
WKE heeft vandaag precies 14 spelers bij zich.
Veel afwezigen bij HSC'21. De reden waarom is me allemaal niet duidelijk, zal wel met blessures te maken hebben vooral: Wilens (sinds de thuiswedstrijd tegen JVC), Van Dijk en Cenk Uguz er nog altijd niet bij. Ook Basut ontbreekt en Bouwmeister op...
Ja, maar Rohda is wel een club die het goed voor elkaar heeft qua organisatie en jeugd. Ik zeg ook niet dat ze moeten zeuren (doen ze ook niet volgens mij). maar ik vind het wel jammer als een club als Rohda wegzakt.
@noord-ooster: De tijd dat Rohda veel te besteden had ligt alweer een aantal...
Dan weet je ook in ieder geval bij voorbaat dat je waar voor je geld krijgt.
Ik vind een euro of 30 normaal gesproken ook wel zo'n beetje de max of het moet wel iets heel bijzonders zijn.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.