Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

    Die van mij zijn nu 15 en 17 en zijn inmiddels van de wegkijk generatie. Wat zeg ik, ze kijken helemaal geen Sinterklaasjournaal meer en kijken me wat meewarig aan als ik hevig geëmotioneerd begin over kolengate. En Zwalk hebben ze nog nooit van gehoord, dus ik ga morgen de leraren...
  2. Abubakari

    Amerikaanse verkiezingen 2024

    Dus omdat ie de derde wereldoorlog niet uit heeft laten breken heeft ie het best wel goed gedaan. Ik leg de lat wat hoger. :) Voor de rest met je eens, al die paniekzaaierij in de media, niet alleen over Trump maar van heel veel muggen olifanten maken, het zal wel.
  3. Abubakari

    Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

    Het erge is dus dat ze gewoon het hele jaar de tijd hebben om het voor te bereiden he? Alle begrip als er een keer iets niet goed gaat, maar dit valt inmiddels bezwaarlijk meer weg te zetten als een incident, sterker nog, de problemen zijn structureel. En vanuit de politiek wordt er ook niks aan...
  4. Abubakari

    Amerikaanse verkiezingen 2024

    Jezus Christus wat een gekleurde huilbrief, als je me hiermee de andere kant wil laten zien, laat dan maar.
  5. Abubakari

    Amerikaanse verkiezingen 2024

    Ik dacht dat jij ook wel gecharmeerd was van Trump.
  6. Abubakari

    Coronavirus 2

    Oh, dat is Vanessa. Ze heeft nog gelijk ook, had ik niet verwacht.
  7. Abubakari

    Amerikaanse verkiezingen 2024

    Ah, mijn woordvoerder politieke zaken heeft de brief reeds doorgenomen.
  8. Abubakari

    Amerikaanse verkiezingen 2024

    Vier jaar Trump is duidelijk genoeg geweest, daar gaat ginne brief op het rechtse geenstijl, wat sowieso graag in Trump stijl oreert, grof en provocerend, aan. Maar als je een link naar die brief plaatst ben ik de minste niet, lees ik hem en wie weet schaar ik me dan toch nog achter jou en...
  9. Abubakari

    Amerikaanse verkiezingen 2024

    Ik ben niet zo extreem in mijn opvattingen hoor, het is niet dat Biden de Messias is, maar wat mij betreft was Trump wel gewoon een slechterik. Heb ik geen ingezonden brief op geen stijl voor nodig. Whatever daar in staat.
  10. Abubakari

    EURO 2021

    Ik vind het oprecht jammer dat ik geen ziggo heb, zijn misschien niet de meest aansprekende landen, maar dit soort alles of niets potjes voor een plek op het EK zijn wel leuk. Verwacht trouwens niet veel goals, zal wel een hoop 1-0 en 1-1 worden.
  11. Abubakari

    Amerikaanse verkiezingen 2024

    Trump is in dit topic al gezakt onder Mona Keizer en Sylvana Simons, dat gaat de goede kant op met die grofgebekte oempa loempa.
  12. Abubakari

    Coronavirus 2

    Zal Brabant wel weer zijn.
  13. Abubakari

    Andere buitenlandse competities

    Groen Wit wordt kampioen!
  14. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21-22

    Aangezien ik de leiding heb in dit spel in dit spel ga jij gewoon lijden. Steek die vlag maar in je.... Kaas.
  15. Abubakari

    Amerikaanse verkiezingen 2024

    De kans dat Congo een zwarte vrouw als president krijgt lijkt me groter.
  16. Abubakari

    Speelronde 8

    Dan had het een beetje geklopt, nu klopt het niet of is het een zeer kromme zin en kromme zinnen kloppen niet. In een leeg ADO stadion zal het wel lekker knallen zijn. RKC uit is de volgende voor Heerenveen. Moet ook te doen zijn, maar toch.
  17. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21-22

    Jij gaat gewoon je traditionele nederlaag tegen mij lijden vriend, geen rare grappen of malle fratsen, dat doe je maar tegen iemand anders.
  18. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21-22

    En als het kalf al verdronken is scoor ik nog een 3punter bij PSV-WII, had ik liever vorige week gehad. Ach, zo is er altijd wel wat te wensen.
  19. Abubakari

    Overlevers spel

    Simon en fortuna1987 vallen af, na de interland break weer verder. Werk het vannacht wel even bij, op de telefoon is dat teveel gedoe, dus dat doe ik even op de computer.
  20. Abubakari

    Speelronde 8

    Nee, maar dat PAOK bakte er donderdag voor rust ook niks van en PSV bakte er donderdag na rust ook niks van, dus met het Duitse motto in het achterhoofd, nooit opgeven altijd doorgaan!
Bovenaan