Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
18.00 vind ik een rottijd, vanavond heb ik andere dingen te doen en vanmiddag heb ik alle tijd.
Dus vandaar dat ik graag Oranje of liefst Cambuur om 14.30 had gehad.
Ik kijk alleen Ajax en soms Cambuur live. Ik verbaas me er soms best wel over hoeveel en vooral wat sommige mensen hier live op tv kijken.
Maar goed, er zijn vast ook mensen die het raar vinden dat ik blij wordt van Mamio-Appingedam.
Ik ook nauwelijks, volg wat grappige dingen en of leuke mensen, 14 om precies te zijn.
Verder is het wel heel veel extreem gezeur van links en rechts, gemopper en vooral gescheld op alles en iedereen, maar er komen ook wel grappige dingen voorbij.
Teletekst geeft antwoord.
Goeie partij, mijn stem hebben ze.
De Partij voor de Dieren wil een
minister van Klimaat en Biodiversiteit
en een verbod op wegwerpplastic.Ook
moet de luchtvaart krimpen tot...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.