Zoekresultaten

  1. Abubakari

    EURO 2021

    Terechte opmerking. Waarvoor hulde.
  2. Abubakari

    [2020] Jaarlijstjes muziek

    Dokkum in de top bij de waan. 100 punten.
  3. Abubakari

    Wat is er gebeurd met?

    En wat een prachtige vrouw er achter Rutger staat. Eerlijk, gouden stem en bloedmooi. Dat zijn echt de nieuwe Wesley en Yolanthe qua showbizzpaar. Rene LeBlanc is ook goed, maar die zou gewoon eens wat minder bescheiden moeten zijn.
  4. Abubakari

    Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

    Ik weet dat men in Nederland niet aan de zwarte Pietendiscussie wil, maar ik zwengel hem gewoon aan. Toen wij jong waren had je Pieten die slim en atletisch waren, Pieten die Sinterklaas met raad en daad terzijde stonden. Had je dit gedonder niet elk jaar. Dan wist je waar je aan toe was. Je mag...
  5. Abubakari

    Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

    Waar moet het in godsnaam heen met deze wereld?
  6. Abubakari

    Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

    En Pietje Paniek is volgens mij ook niet aan boord om Sinterklaas wakker te schudden, zou geen overbodige luxe zijn want die loopt zoals gewoonlijk weer rond alsof er niks loos is.
  7. Abubakari

    Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

    We weten niet eens waar de boot aankomt. Het is dus gewoon nog erger dan vorige jaren.
  8. Abubakari

    De Voetbalquiz

    Maar heeft wel ooit in de eredivisie gespeeld. Hofkens en Reekers.
  9. Abubakari

    Wat is er gebeurd met?

    Nope, was zwammy. https://devoetbalkantine.nl/threads/tv-topic.1973/post-780212
  10. Abubakari

    Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

    Echt niet, vanavond in het journaal nog gezien dat de boot stil ligt, live beelden.
  11. Abubakari

    Wat is er gebeurd met?

    Daar ben ik op mijn beurt zwammy dan weer dankbaar voor, vaste prik op vrijdag inmiddels.
  12. Abubakari

    Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

    Wegkijken gaat dit probleem niet oplossen.
  13. Abubakari

    EURO 2021

    Weer eens wat anders dan in 1 poule met Frankrijk en Italië.
  14. Abubakari

    EURO 2021

    Die komen bij ons in de groep toch?
  15. Abubakari

    Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

    Boot ligt stil hoor ik? Niet best, vraag me af of dit wel goed komt.
  16. Abubakari

    EURO 2021

    Kijk je en zo ja, wie is de betere ploeg?
  17. Abubakari

    Speelronde 9

    Ik dacht zwammy de koning van de wansmaak was, maar jouw verblijf in Limburg doet je ook duidelijk geen goed.
  18. Abubakari

    Wat is er gebeurd met?

    Dat is inderdaad geen best rijtje, je hoort uiteraard niet tussen de psv wappies te staan. Bedoelde natuurlijk gewoon dat meer Ajacied elk forum goed doet,dus dat Pascallo gewoon weer terug moet komen. En jij ook, met of zonder je Feyenoord vrienden, liefst met natuurlijk, hoe meer zielen hoe...
  19. Abubakari

    Speelronde 9

    Satyr is de opties in alle drukte vergeten, maar dat geeft niet. HUP AJAX! COME ON RKC! HUP TWENTE!
  20. Abubakari

    Even oefenen

    Gokje, AD? Kijk, ik beweer niet dat Veltman vanavond goed speelde, zou ook raar zijn, ik heb niet eens gekeken. Ook niet dat ie bij de beste 5 verdedigers van Europa hoort. Maar wel dat ie gewoon niet zo slecht is als hij door sommige hier altijd neer wordt gezet. Zeker in zijn laatste...
Bovenaan