Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Voor de verandering maar eens een wissel de andere kant op: SC Haarlo stapt over van de kelder van de zaterdag naar de kelder van de zondag met het 1e elftal.
Heb het altijd al vreemd gevonden dat zij op zaterdag speelden, terwijl vrijwel alle clubs in de regio op zondag spelen. Dat worden...
Zelfs de samenvatting was niet om aan te gluren. Behalve dan de laatste twintig seconden, zelfs onze cameraman annex videoanalist kon zich niet meer beheersen.
Iedereen is alleen maar bezig met een plekje bij de eerste zeven, dat levert heel veel behoedzaam voetbal en gereken op.
Ik ging er inderdaad vanuit dat doelsaldo niet telt, omdat het om rechtstreekse promotie gaat.
Via Catawiki is er elke week een Panini-veiling. Als je een beetje geluk hebt kun je die Vanderhout-albums voor een redelijke prijs op de kop tikken. Het WK boek van Panini uit 1970 doet daarentegen zo'n 2000 euro.
Het blijft kunstmatige spanning, inclusief het risico dat de nummer twaalf promoveert. Nu er een degradatieregeling komt is de noodzaak voor al die periodetitels toch minder groot.
Ik denk dat het, rekening houdend met de inflatie, wel twee of drie keer zo duur is om een boek vol te krijgen.
Dat was een kansloze missie geweest in 1986.
Sowieso zijn er zo tien clubs te noemen die een diepterecord onder de 1000 hebben. Dat gaat Almere nooit halen. Sterker nog, als de club echt mocht promoveren kijk ik er niet raar van op als de belangstelling ineens gaat exploderen
Van mij mag Almere ook wel promoveren. Een beetje vers bloed kan geen kwaad en bovendien is dat dan hopelijk het einde van die totaal nutteloos geworden periodetitels.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.