Zoekresultaten

  1. de waan

    Strijd om de hoogste eer

    Voor mijn gevoel is de status van die landskampioenswedstrijden een beetje gedaald sinds de topklasse er is. In het verleden keek ik er echt naar uit en was het ook het echte sluitstuk van de competitie. Komt nog bij dat beide clubs nou ook niet echt de grote publieksmagneten zijn.
  2. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Niels Fleuren is al 130 jaar linksback bij VVV.
  3. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    En GVVV en UNA ook wel. HFC wint de logowedstrijd met vlag en wimpel.
  4. de waan

    Wielrennen

    Ik ben aan een sabbatical toe.
  5. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    Totdat ze hun bankafschriften bekijken, dan is de 1e klasse ineens best een mooie uitdaging. Sliedrecht-Bennekom 8-2, wat is daar gebeurd?
  6. de waan

    Strijd om de hoogste eer

    Gefeliciteerd, Jozsef. Verrassend dat het toch nog spannend werd vandaag.
  7. de waan

    Wielrennen

    Hoe beroerd ook voor Kruijswijk, het is el een schitterende ontknoping geworden.
  8. de waan

    Strijd om de hoogste eer

    En meteen 1-2 door Mo Ajiach.
  9. de waan

    Wielrennen

    Ik stiekem ook. Het wandelen is inmiddels wel voorbij.
  10. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    ACV redt het geheel volgens traditie weer niet: 3-1 verlies bij Rijnvogels. Ook Huizen naar de derde divisie. Wordt meer een meer een randstadcompetitie.
  11. de waan

    Wielrennen

    Kruijswijk lijkt weer wonderbaarlijk hersteld en klimt prima mee in de groep.
  12. de waan

    Wielrennen

    Ik hoop dat je niet weet wat er allemaal is gebeurd, want het is een nogal ongelukkige vergelijking anders.
  13. de waan

    Wielrennen

    Sjonge, het Belgische wielrennen krijgt echt klap na klap de laatste jaren.
  14. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    ASWH op voorsprong bij Noordwijk: 1-2. :duim:
  15. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    Tussenstanden: Rijnvogels - ACV 0-1 (ACV wel met tien man verder) Noordwijk - ASWH 1-1 Staphorst - Lisse 0-0 Achilles Veen-Huizen 0-1
  16. de waan

    Binnenlandse politiek

    Is ironie inmiddels ook al een linkse hobby of wat?
  17. de waan

    Piet, zwart of niet?

    Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe avatar dan?
  18. de waan

    Piet, zwart of niet?

    Maarten Atmodikoro, ik dacht in eerste instantie aan een grap. Voor wat betreft Van Muiswinkel heb ik kennelijk iets gemist. Ik heb wel een prima stuk van hem gelezen in de Volkskrant, waarin hij ook aangeeft dat de activisten hun doel voorbij schieten door de racismekaart te trekken. Dat is...
  19. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Die is nog blijven hangen op vijfde klasse-niveau.
  20. de waan

    Piet, zwart of niet?

    Dan is die open brief wat mij betreft een prima aanzet. Als het debat altijd maar beheerst blijft worden door de schreeuwers aan beide kanten zijn we over een eeuw nog bezig.
Bovenaan