Maarten Atmodikoro, ik dacht in eerste instantie aan een grap.
Voor wat betreft Van Muiswinkel heb ik kennelijk iets gemist. Ik heb wel een prima stuk van hem gelezen in de Volkskrant, waarin hij ook aangeeft dat de activisten hun doel voorbij schieten door de racismekaart te trekken. Dat is...