Zoekresultaten

  1. de waan

    Binnenlandse politiek

    Hebben ze je er weer ingeluisd met duur spul?
  2. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    E?n van die jongens heb ik ooit nog eens ge?nterviewd. Sprak drie woorden Engels en Duits, dus dat ging lekker. Die heeft daarna nooit meer een minuut gevoetbald volgens mij, terwijl hij zichzelf toch eigenlijk wel wat beter vond dan de rest.
  3. de waan

    Piet, zwart of niet?

    Weg met ons!
  4. de waan

    Transfers hoofdklasse C zondagamateurs 2015-2016

    Lekker herkenbaar elftal wordt dat. :duim:
  5. de waan

    Wielrennen

    En dat voetballers mietjes zijn.
  6. de waan

    Piet, zwart of niet?

    Zo, er is weer een open zenuw geraakt. Wat is nou eigenlijk het grote probleem van een geleidelijke transformatie naar (bijvoorbeeld) een roetpiet?
  7. de waan

    Champions League Finale 2015/2016

    Ik ga niet kijken.
  8. de waan

    Voetbal op TV

    Doet Souleyman Sane nog mee?
  9. de waan

    Binnenlandse politiek

    Boos Nederland vraagt, De Telegraaf draait.
  10. de waan

    Even oefenen

    En de onvetzettelijkheid, spelvreugde en wilskracht was prachtig om te zien. Juist die drie dingen zijn momenteel totaal afwezig. Overigens was Costa Rica helemaal geen slechte wedstrijd. Hadden ze alleen gewoon met 3-0 moeten winnen.
  11. de waan

    Even oefenen

    Ziyech heeft inmiddels twee keer gescoord voor Marokko vanavond.
  12. de waan

    Binnenlandse politiek

    Als ik het goed begrijp verhuren ze gewoon een gemeubileerd huis in plaats van een leeg huis.
  13. de waan

    Even oefenen

    2006 Binnenkort begint het WK in Duitsland.
  14. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    Nou, dat lijkt me er toch wel eentje uit de categorie "hele wilde verhalen." De reputatie is ze kennelijk vooruitgesneld.
  15. de waan

    Even oefenen

    In 2016, als we weer bij de wereldtop horen, krijgen we weer mooie tenues.
  16. de waan

    Voetbal op TV

    Hoeveel van die bekers zijn er in totaal? Wel hartstikke mooi trouwens dat ze daar zoveel aandacht aan besteden.
  17. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    Klopt. Een soort bushokje als tribune. Complex ligt ook kilometers buiten de stad (eigenlijk nog dichter bij Bussum), dus dat is voor de toestroom van leden en toeschouwers ook niet echt bevorderlijk. Volgens mij verdiende de hoofdsponsor zijn geld in de gokbrance (fruitautomaten en zo). Niet...
  18. de waan

    Wielrennen

    Wat is dit balen zeg.
  19. de waan

    Wielrennen

    Nog niet binnen?
  20. de waan

    Wielrennen

    Allemaal afgehaakt? Het verschil blijft nu steeds rond de drie minuten hangen?
Bovenaan