Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
E?n van die jongens heb ik ooit nog eens ge?nterviewd. Sprak drie woorden Engels en Duits, dus dat ging lekker. Die heeft daarna nooit meer een minuut gevoetbald volgens mij, terwijl hij zichzelf toch eigenlijk wel wat beter vond dan de rest.
En de onvetzettelijkheid, spelvreugde en wilskracht was prachtig om te zien. Juist die drie dingen zijn momenteel totaal afwezig.
Overigens was Costa Rica helemaal geen slechte wedstrijd. Hadden ze alleen gewoon met 3-0 moeten winnen.
Klopt. Een soort bushokje als tribune. Complex ligt ook kilometers buiten de stad (eigenlijk nog dichter bij Bussum), dus dat is voor de toestroom van leden en toeschouwers ook niet echt bevorderlijk.
Volgens mij verdiende de hoofdsponsor zijn geld in de gokbrance (fruitautomaten en zo). Niet...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.