Zoekresultaten

  1. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ja goed, het blijft ook het woord van de ene partij tegen de andere. En die zeggen regelmatig exact het tegenovergestelde.
  2. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Dat bijten had dus prima gekund op het moment dat het dossier Tadic op tafel lag.
  3. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Maar bedoel ik vooral dat Twente een punt heeft als ze stellen dat ze in januari al de informatie op tafel hebben gelegd en vervolgens maandenlang niks hebben vernomen. Dan geef je inderdaad de indruk dat het wel meevalt allemaal.
  4. de waan

    Wielrennen

    Godeverdegodver. Gaat het toch nog weer mis.
  5. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    Kak-gehalte? Meer een hoog bontjassen- en snelle jongens gehalte. Volgens zat er ook nogal wat fout geld daar. Overigens bleven ze er toen toch in, omdat RBC failliet ging. Pas een paar laat later (toen ze inmiddels hoofdklasse speelden) stopten ze ermee.
  6. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    FC Hilversum is echt een verschrikkelijk niksige club. Blij dat we daar vanaf zijn.
  7. de waan

    Wielrennen

    Kunnen ze mooi naar elkaar gaan loeren. Bij de liveticker op de NOS hebben ze het alleen maar over Nibali. Die zijn voor het gemak maar even vergeten dat Chaves zo'n 2 minuten voor Nibali staat?
  8. de waan

    Wielrennen

    De tijdswaarnemingen zijn ook weer eens geen touw aan vast te knopen?
  9. de waan

    Wielrennen

    Dan zou het allemaal nog mee kunnen vallen dus. Als hij tenminste niet te veel fysieke schade heeft opgelopen.
  10. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Voor mijn gevoel zit die Knijff altijd te prutsen. Ik krijg van het hele vooral de indruk dat de KNVB het koste wat kost over de competitie heen wilde tillen en dat gaat ze nu opbreken vrees ik. Als ze meteen na het bekend worden van het gedoe over Tadic de licentie hadden ingetrokken had...
  11. de waan

    Wielrennen

    Hij fietst weer neem ik aan?
  12. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    Zoetermeer, Hoofddorp, Ede, Amersfoort, Hengelo, Zeist, Hilversum. En vast nog wel meer.
  13. de waan

    Wielrennen

    Jongens, hou me op de hoogte. Ik word niet goed hier.
  14. de waan

    Wielrennen

    Daar zat ik ook aan te denken. Volgens mij wel namelijk.
  15. de waan

    Wielrennen

    Je kunt nog zoveel springplanken hebben, maar als je niet goed kunt duiken houdt het al snel op.
  16. de waan

    Wielrennen

    Nee, ik zit niet te kijken. Het is nog niet echt begonnen. Grote groep vooruit, met de nodige mannen van Nibali en Valverde. Die zijn vast nog wel wat van plan met die vooruitgeschoven posten.
  17. de waan

    Opmerkelijk voetbalnieuws

    Die moeten dus nog eens twee keer een uur rijden voor misschien maar ??n strafschop. Je moet toch wel heel erg je best doen om met jou een aanvaring te krijgen.
  18. de waan

    Wielrennen

    Hup Steven!
  19. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Erg veel babylonische spraakverwarring en onduidelijkheid krijg ik de indruk. Zou me niet verbazen als de rechter de KNVB terugstuurt met een hele berg huiswerk en dat ze maar opnieuw met Twente om tafel moeten en dat in de tussentijd het besluit van de licentiecommissie van tafel gaat.
  20. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Geen idee. Maar met de garantstelling van de gemeente en het crediteurenakkoord kan ik me voorstellen dat de druk wel aardig van de ketel is.
Bovenaan