Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Maar bedoel ik vooral dat Twente een punt heeft als ze stellen dat ze in januari al de informatie op tafel hebben gelegd en vervolgens maandenlang niks hebben vernomen. Dan geef je inderdaad de indruk dat het wel meevalt allemaal.
Kak-gehalte? Meer een hoog bontjassen- en snelle jongens gehalte. Volgens zat er ook nogal wat fout geld daar.
Overigens bleven ze er toen toch in, omdat RBC failliet ging. Pas een paar laat later (toen ze inmiddels hoofdklasse speelden) stopten ze ermee.
Kunnen ze mooi naar elkaar gaan loeren.
Bij de liveticker op de NOS hebben ze het alleen maar over Nibali. Die zijn voor het gemak maar even vergeten dat Chaves zo'n 2 minuten voor Nibali staat?
Voor mijn gevoel zit die Knijff altijd te prutsen.
Ik krijg van het hele vooral de indruk dat de KNVB het koste wat kost over de competitie heen wilde tillen en dat gaat ze nu opbreken vrees ik. Als ze meteen na het bekend worden van het gedoe over Tadic de licentie hadden ingetrokken had...
Nee, ik zit niet te kijken. Het is nog niet echt begonnen. Grote groep vooruit, met de nodige mannen van Nibali en Valverde. Die zijn vast nog wel wat van plan met die vooruitgeschoven posten.
Die moeten dus nog eens twee keer een uur rijden voor misschien maar ??n strafschop.
Je moet toch wel heel erg je best doen om met jou een aanvaring te krijgen.
Erg veel babylonische spraakverwarring en onduidelijkheid krijg ik de indruk.
Zou me niet verbazen als de rechter de KNVB terugstuurt met een hele berg huiswerk en dat ze maar opnieuw met Twente om tafel moeten en dat in de tussentijd het besluit van de licentiecommissie van tafel gaat.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.