Zoekresultaten

  1. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Volgens mijn info is de loting al op zaterdag 25 juni.
  2. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    Daar hebben we "District Noord" toch voor? Onhandige timing trouwens.
  3. de waan

    Transfers 2e divisie

    Is dit topic nodig, want dit kan nu toch nog gewoon in het topklassetopic? Wordt een beetje onoverzichtelijk zo.
  4. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Als het een half jaar duurt zonder te kunnen spelen wordt het wel lastig, ja.
  5. de waan

    Quick Boys

    Volgens VIDB gaat ie naar Dundee FC.
  6. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    Ze pieken op het juiste moment. Vorig seizoen stonden ze op de rand van de topklasse en zoveel is de selectie volgens mij niet veranderd. Ze hebben dus een behoorlijk dip gehad en laten nu weer zien dat ze veel beter kunnen.
  7. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Wishful thinking? :D
  8. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Daar staat dan weer tegenover dat aan het eind van het seizoen meer spelers zijn 'vastgespeeld'.
  9. de waan

    Binnenlandse politiek

    Je moet vooral een progressieve meerderheid hebben (conservatief links vind dat je alleen zielige mensen moet helpen) en dat zal niet zo snel gebeuren, want het conservatisme overheerst in de politiek. Overigens als een basisinkomen niet betaalbaar is vanwege een krimpende beroepsbevolking als...
  10. de waan

    Binnenlandse politiek

    Basisinkomen invoeren.
  11. de waan

    Binnenlandse politiek

    :duim:
  12. de waan

    District Zuid I

    Blijft de vraag staan hoe jij plotseling in Deurne belandt.
  13. de waan

    Binnenlandse politiek

    Deze keer is het nog gratis. De samenvatting:
  14. de waan

    Die Adler

    We. Sjeesus.
  15. de waan

    Wielrennen

    Nee, want je ziet dat deze toeschouwer veel verder op de weg zit dan de rest. Tuurlijk neemt Colbrelli een risico door er zo dicht langs te rijden, maar hij doet niks fout.
  16. de waan

    Binnenlandse politiek

    Mag ik dan ook een factuur sturen?
  17. de waan

    Binnenlandse politiek

    .
  18. de waan

    Binnenlandse politiek

    Iemand die zo gek werd van alle onzin die er verspreid wordt dat hij hele dagen bezig is gegevens en feiten te verzamelen: http://www.volkskrant.nl/binnenland/-de-ind-shopt-selectief-uit-de-asielcijfers~a4299109/
  19. de waan

    Wielrennen

    Ik heb me vergist zie ik nu. Geen hekken inderdaad.
  20. de waan

    Tv-topic

    Ik vond hem ook erg onzeker overkomen. Raar neplachje ook. De nummer 10 was een sympathieke gast, die geloof ik wel.
Bovenaan