Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nee, maar het was gisteren de hele avond op 101 of zoiets. Daughter werd ook integraal uitgezonden, maar geluid leek niet al te best.
De Staat heb ik nooit iets van begrepen, vind ik niks aan.
De KNVB heeft er alles aan gedaan om FC Twente toch maar te redden, lijken ze het op de valreep zelf nog weer te gaan verkloten.
Manmanman, wat een sukkels.
http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/fc-twente-weigert-stroman-dik-wessels-tijd-begint-te-dringen-1.6142406
Met het betonvoetbal dat Lienden speelde toch nog wel een aardige score.
Verder niet veel bijzonders. Typische broodvoetballer die zelden ergens langer dan een jaar speelt.
Mooie reconstructie vandaag in Tubantia over de laatste weken bij Twente. Het is nog altijd Hommeles, nu tussen de bedrijven die garant staan en de clubleiding. Vooral omdat de garantstelling tegen de verwachting in nu al aangesproken moet worden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.