Zoekresultaten

  1. de waan

    Fortuna Sittard Nieuws

    Ter Wielen heeft volgens mij een heel behoorlijk seizoen gedraaid bij Achilles.
  2. de waan

    De Voetbalquiz

    4 en 2
  3. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Toch gelijk gespeeld tegen het beste team van het EK.
  4. de waan

    Buitenlandse politiek

    Geen geblondeerde leider lookalike in Spanje?
  5. de waan

    De Voetbalquiz

    Bouma tegen Tsjechi? ('04) en Witschge tegen Duitsland ('92)?
  6. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Had Studio Frans het al door?
  7. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Yep.
  8. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Ik zat gewoon te juichen. Schrok er zelf van.
  9. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ik denk dat meneer Kuzu dat best wil doen. En hij zal ook vast al wel idee?n hebben over de consequenties.
  10. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Netjes afgemaakt hoor!
  11. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Noord Ierland was zelfs poulewinnaar. Je vraagt je af hoe ze dat in godsnaam voor elkaar hebben gekregen.
  12. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Het had al lang 4-0 moeten zijn.
  13. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Dat het nog geen 4-0 is onbegrijpelijk.
  14. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    De Graafschap neemt qua janken naadloos de plek van FC Twente over.
  15. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Nee joh, dit is veel spannender dan dat er maar twee landen per poule doorgaan. Zelfs als je er twee wedstrijden lang helemaal niks van bakt, heb je toch nog kans om door te gaan. Schitterend toch? Ik zou er eigenlijk voor willen pleiten dat alle nummers drie en de vijf beste nummers vier ook...
  16. de waan

    Wedstrijdtopic : Knock-outfase

    Zou het niet mooi zijn als de verliezers van de achtste finales nog een herkansing kregen? Bijvoorbeeld tegen de acht landen die in de eerste ronde al uitgeschakeld zijn. En dat de winnaars van die wedstrijden toch nog weer op ??n of andere manier kunnen zijinstromen. Zo blijft het toernooi voor...
  17. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Het bericht die je wist dat zou komen: http://www.vi.nl/nieuws/uefa-gelukkig-met-nieuwe-ekopzet-extreem-verrast-.htm
  18. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Dat is weer best een vage tekst.
  19. de waan

    Wetenschap

    Satyr, kende je deze al? http://www.deaardsewaarheid.com/
  20. de waan

    Festivals en concerten

    The National PJ Harvey Suede Savages Daughter Michael Kawanuka Rico & Sticks Courtney Barnett Ty Segall Eefje de Visser Everything Everything Parquet Courts Sivert Hoyem Whitney Car Seat Headrest Deze vind ik allemaal alvast leuk. En dan zitten er ook vast nog wel wat leuke bands tussen de...
Bovenaan