Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb toch altijd wel het idee dat bij AFC altijd wel een mannetje of 30 bij zich heeft. Niet dat dat het nou zo imposant is, maar in verhouding tot de thuisschare wel relatief veel.
Dat ook inderdaad. De A2 van AFC speelt 2e Divisie. Dat is echt uitzonderlijk.
Overigens was ik vorig jaar bij onze uitwedstrijd bij AFC. Toen werd er op zeker drie andere velden gespeeld.
Het is nou eenmaal een vaststaand feit dat er bij stadsclubs niet zoveel binding is met de club. Spelers kiezen voor AFC omdat een een goed georganiseerde club is (en warschijnlijk ook omdat de gemiddelde Mohammed de contributie daar niet kan betalen), maar niet omdat ze nou zoveel clubliefde...
Dat had nog wel wat voeten in aarde. De KNVB was hier kennelijk mee akkoord gegaan zonder dit te bespreken met de clubs. Die waren daar dus nogsl gepikeerd over. Compromis is nu dat de wedstrijden in principe op zaterdag zijn tenzij de tegenstander ruim van tevoren aangeeft dat ze niet op...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.