Achteraf praatjes, hebben we niks aan erka.
Ik had gewoon gelijk toen ik zag dat de Italianen wat lafjes mee stonden te zingen, dan ziet een kenner van het Italiaanse voetbal direct, dat wordt lastig vanavond. Dat onderscheidt de echte kenner van de gloryhunter die tot voor kort nog Duitse...